English

Contact us

نظر دهید

تماس با ما

فارسی

Welcome to CPH Theory Siteبه سایت نظریه سی پی اچ خوش آمدید

 

 

نظریه سی پی اچ بر اساس تعمیم سرعت نور از انرژی به ماده بنا شده است.

اخبار

آرشیو مقالات

 

سی پی اچ در ژورنالها

   

 

جزئیات  کنکور 1387

 

 

 


 

جزئیات زمانی و اجرایی کنکور 1387

 

 

 

 

جزئیات کنکور سراسری سال 1387 شامل چگونگی تأثیر 15 درصدی معدل در کنکور، زمان برگزاری و جدیدترین تصمیمات کمیته برنامه ریزی کنکور در مورد کنکور سال آینده در گفتگو با مسئولان سازمان سنجش تشریح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه پنجاه و سومین جلسه کمیته مطالعه و برنامه ریزی کنکور، میزان تاثیر سوابق تحصیلی 15 درصد برای دیپلمه های سال 1384 ،1385 و 1386 که به صورت سراسری و کتبی امتحان داده اند ( امتحانات کتبی و نهایی سال سوم دبیرستان نظام جدید) خواهد بود.

تاثیر 15 درصد سوابق تحصیلی بر اساس نمرات امتحانات ملی کتبی دروس سال سوم دبیرستان داوطلبان است و این نمرات با ضرایب متفاوت در هر یک از زیر گروه های هر یک از گروه های آزمایشی صورت خواهد گرفت.

سازمان سنجش اعلام کرده است که جدول ضرایب دروس فوق الذکر متعاقبا اعلام خواهد شد.

دکتر عبدالرسول پورعباس - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این باره به مهر گفت: طبق مصوبه پنجاه و سومین جلسه کمیته مطالعه و برنامه ریزی کنکور، میزان تاثیر سوابق تحصیلی 15 درصد برای دیپلمه های سال 1384 ،1385 و 1386 که به صورت سراسری و کتبی امتحان داده اند (امتحانات کتبی و نهایی سال سوم دبیرستان نظام جدید) خواهد بود. 

وی افزود: تاثیر 15 درصد سوابق تحصیلی بر اساس نمرات امتحانات کتبی دروس سال سوم دبیرستان داوطلبان است.

رئیس سازمان سنجش گفت: تاثیر این نمرات با ضرایب متفاوت در هر یک از زیر گروه های هر یک از گروه های آزمایشی صورت خواهد گرفت. جدول ضرایب دروس فوق الذکر متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: ضرایب دروس سال سوم دبیرستان برای تأثیر در قبولی کنکور مشخص و به تصویب کمیته برنامه ریزی کنکور رسید.

دکتر عبدالرسول پورعباس به مهر گفت: در کمیته مطالعات و برنامه ریزی کنکور، ضرایب دروس مختلف سال سوم دبیرستان داوطلبان آزمون سراسری سال 1387 مشخص شد و در جدولی که طی روزهای آینده منتشر می شود به اطلاع داوطلبان می رسد.

وی اظهار داشت: در این جلسه ضرایب دروس داوطلبانی که تغییر رشته نداده اند و نوع دیپلم آنها با گروه آزمایشی که در کنکور شرکت می کنند، متناسب است به تصویب رسید.
رئیس سازمان سنجش گفت: این ضرایب برای زیرگروههای مختلف رشته های تحصیلی دبیرستان متفاوت تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه نحوه تأثیر سوابق تحصیلی داوطلبان گروه آزمایشی هنر و زبان نیز مشخص و به تصویب اعضای کمیته رسید.

پورعباس افزود: در کنکور سال 87 سوابق تحصیلی به صورت معدل کل سال سوم دبیرستان محاسبه شد و در کنکور سال آینده سوابق تحصیلی به صورت تأثیر 15 درصدی مجموع کلی دروس در زیر گروههای مختلف محاسبه می شود.

همچنین دکتر ابراهیم خدایی - معاون فنی و آماری سازمان سنجش نیز در مورد داوطلبانی که در گروههای آزمایشی هنر و زبان شرکت می کنند به مهر گفت: به دلیل اینکه دروس سال سوم دبیرستان این داوطلبان با کنکورشان تناسب ندارد و نوع دیپلم آنها با آزمونشان متفاوت است، تنها سوابق تحصیلی متناسب مد نظر قرار می گیرد.

وی گفت : در مورد این دسته از داوطلبان نسبت به سوابق تحصیلی موجود عمل می شود یعنی سوابق دروس عمومی آنها که با گروه آزمایشی شان متناسب است در قبولی کنکور موثر است و سوابق تحصیلی در این گروهها بر اساس دروس عمومی اعمال می شود.

معاون سازمان سنجش اضافه کرد : نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای داوطلبانی که نوع دیپلم آنها با گروه آزمایشی که برای کنکور در آنها شرکت می کنند مشخص شد و به دلیل اینکه نوع دیپلم با گروه آزمایشی متناسب است مشکلی را به وجود نمی آورد.

وی اظهار داشت: بدین ترتیب به دروس سال سوم دبیرستان متناسب با زیرگروههای هر رشته تحصیلی ضریب داده می شود و نمرات دروس نیز تراز می شود.

خدایی اضافه کرد: برای سایر داوطلبانی که در دوره پیش دانشگاهی و پس از اخذ دیپلم تغییر رشته می دهند و نمرات سال سوم دبیرستان آنها با گروه آزمایشی کنکورشان متفاوت است نیز تصمیم گیری می شود.

 

 

روزانه

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

آخرین مقالات


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LEIBNITZ'S MONADS & JAVADI'S CPH

General Science Journal

World Science Database

Hadronic Journal

National Research Council Canada

Journal of Nuclear and Particle Physics

Scientific Journal of Pure and Applied Science

Sub quantum space and interactions from photon to fermions and bosons

مرز بین ایمان و تجربه  

نامه سرگشاده به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

آرشیو موضوعی

اختر فیزیک

اجتماعی

الکترومغناطیس

بوزونها

ترمودینامیک

ذرات زیر اتمی

زندگی نامه ها

کامپیوتر و اینترنت

فیزیک عمومی

فیزیک کلاسیک

فلسفه فیزیک

مکانیک کوانتوم

فناوری نانو

نسبیت

ریسمانها

سی پی اچ

 فیزیک از آغاز تا امروز

زندگی نامه

از آغاز کودکی به پدیده های فیزیکی و قوانین حاکم بر جهان هستی کنجکاو بودم. از همان زمان دو کمیت زمان و انرژی بیش از همه برایم مبهم بود. می خواستم بدانم ماهیت زمان چیست و ماهیت انرژی چیست؟


 

 

free hit counters

Copyright © 2013 CPH Theory

Last modified 12/22/2013